Om MarkedsPsykologen

Berit Larsen

Hva er Markedspsykologen.no?

Markedspsykologen.no drives av Berit Larsen, som har drevet med netthandel, digital markedsføring, SEO og kundekontakt siden tenårene.

Den praktiske erfaringen inkluderer import fra utland med videresalg på nett, ENK firma med oppsett og drift av egne nettbutikker, frilans programmering av software for andre nettbutikkfirmaer, programmering av betalingsterminaler for fysiske butikker, online markedsføring og synlighet for nettbutikker, og direkte kontakt med end-user kunder.

Som selvlært innen nevnte fagområder så har permission marketing stått sentralt, og inbound marketing-mentaliteten har blitt en naturlig forlengelse av dette.
Psykologiske emner ved UIO har bidratt til å øke det personlige fokuset på forbrukerpsykologi, som lett kobles inn i permission- og inbound marketing.

Resultatet har blitt denne bloggen, som syr alle fagområdene sammen.

Bloggens formål inkluderer to hovedpunkter:

  • Å vise andre med felles interesser at forbrukerpsykologi er sentralt og viktig i alle deler av markedsføring.
  • Det hjelper meg med å huske og bli mer bevisst på de mange psykologiske effektene som påvirker oss alle.

Berit Larsen er Partner av Google

Navn Berit Larsen
Yrke Systemutvikler
Sertifiseringer
  • HubSpot Inbound Marketing Certificate
  • Google Analytics individual qualification
  • Google Adwords Fundamentals Certificate
  • Google Adwords Search Advertising Certificate
  • Google Adwords Shopping Advertising Certificate
  • Google Adwords Mobile Advertising Certificate
  • Google Adwords Display Advertising Certificate
  • NTT Security Secure SDLC Training
 LinkedIn Berit Larsen
 Utdanning 2 år fra studielinje “IT, Språk, Logikk og Psykologi” ved Universitetet i Oslo
Erfaring innen salg og markedsføring
  • 2013-DD: Systemutvikling for betalingsterminaler, PayEx
  • 2013: Frilans programmer
  • 2012-2014: ENK nettbutikkfirma
  • 2006-2011: Privat import og videresalg
Kontakt meg

AdwordsAnalyticsMobileSearch